Create your flash banner free online آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس بخش دوم
کسب درآمداینترنتی درقرن 21
( تصمیم بگیرید، پشتکار داشته باشید ، پول دریافت کنید )

آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس

    بخش دوم( تصویر زیر ) شامل :

 

 1- نام کاربری شما( Account summary) : در این قسمت نام کاربری شما نوشته خواهد شد که با کلیک بر روی آن، به صفحه ی اصلی کاربری می روید در این قسمت اطلاعات کلی اکانت شما مثل در آمد شما ، تعداد کلیکهای شما و زیر مجموعه هاتون ، نوع حسابتون و ...را نشان داده خواهد شد.در بخش سوم جزئیات بیشتر در این خصوص ارائه خواهد شد

2- عدد موجود : دراین قسمت موجودی اصلی حساب شما قراردارد که همانطور که در تصویرمشخص است واحد پولی آن دلار است. هرعمکردی که درسایت باعث افزایش درآمد شما شود ( مانند کلیک کردن آگهی ها، پورسانت زیر مجموعه ها، انجام Mini Jobs ها  موجب افزایش مقدار این رقم می شود).

3- عدد موجود دیگر:این قسمت در حساب Golden) طلایی ) و بالاتر وجود دارد و در حساب های استاندارد موجود نیست. این عدد بیانگر موجودی نوعی حساب خاص است که از آن می توان برای کارهایی مانند ارتقا نوع حساب ( مثلا به طلایی )، گرفتن زیرمجموعه ی اجاره ای استفاده کرد.

4- آیکن آدامک: دراین قست دو نوع مختلف آیکن آدمک وجود دارد که نماد زیرمجموعه های شما می باشند.
با کلیک بر روی آدمک کلاه آبی اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم ( Direct referral ) را خواهید دید، و اگر روی آدمک کلاه زرد کلیک کنید، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های اجاره ( Rent referral ) ای را مشاهده خواهید کرد.

5-شکل نمودار(Statistics): ین قسمت اطلاعات مختلفی به صورت نمودار های گوناگون به کاربر عرضه می کند. از مهمترین این اطلاعات، می توان به “تعداد کلیک های زده شده توسط زیرمجموعه ها در روزاشاره کرد.

6-شکل آچارو پیچ گوشتی ( Personal settings): مربوط به تنظیمات شخصی خود صاحب حساب میباشد . این قسمت برای تنظیمات مختلف حساب کاربری، مثل عوض کردن ایمیل، ایجاد رمز دوم، تغییرایمیل پی زا و … استفاده کرد. به عبارت دیگر تمامی تنظیمات شخصی دراین قسمت قراردارد.

7-Golden: دراین قسمت نوع حساب کاربری نمایش داده می شود. مثلا در این تصویر نوع حساب کاربری، طلایی است ولی برای شما استاندارد ( Standard ) می باشد.

8-Logout: ازاین قسمت برای خارج شدن ازفضای Neobux وحساب کاربری استفاده می شود. زمانی که کلیک های خود را انجام دادید و یا به هر دلیل دیگر کارتان با نئوباکس به پایان رسید ازاین گزینه برای خروج استفاده کنید.

9-علامت قفل : زمانی که می خواهید حسابتان را به صورت موقتی قفل کنید، از این گزینه استفاده نمائید ولی یادتان باشد برای باز کردن قفل به رمز دوم نیاز دارید و جون رمز دوم برای حسابتان باز نکرده اید بهتر است از این گزینه استفاده ننمائید .

برای شروع هر کار بایستی الفبای آن کاررا آموخت پس با استقامت و صبور باشید و دنبال پست های بعدی بروید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط گروه نویسندگان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 208813
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آشنایی با تکثیرو پرورش زالوی طبی